Sunday, February 17, 2013

WELCOME BACK





Finally got some time over to do this now, to start blogging again! :) Oh man, so much stuff have happened since last time. Its been crazy.

was out yesterday, I dont really like going clubbing in LA bc its always the same stuff going on and the same bad music. Im a raver and I dont like to stand around and mingle. BUT yesterday we went to sound for the first time, they only played awesome music so I guess thats where imma go again next time for sure!

Äntligen har jag lite tid över för att blogga igen! :) det har hänt så jävla mycket sjuka saker under denna tid. helt jävla galet MINST sagt. 

Var ute igår, jag gillar egentligen inte att gå ut i La för det är alltid samma saker som händer och dålig rnb musik osv. jag som är en raver, gillar itne att stå och mingla jag vill shuffla runt till awesome musik. Hittade en ny klubb igår som spelar exakt sån musik, den enda i hela LA tror jag så dit kommer jag gå varenda gång for sure.

No comments:

Post a Comment