Saturday, August 11, 2012

THE END OF AN ERA

Var ska man börja nu då? funderar först och främst på att skriva på engelska eftersom alla svenskar förstår det men ingen förstår svenska förutom svenskar, gör detta inlägget på svenska iallafall.

Avskedsfesten i helsingborg var superlyckad! Är verkligen så glad för alla som kom dit! bara de bästa. blev iaf rejält dyngrak framåt slutet och tyvärr så sviker minnet där.. CLASSY! Grät en hel flod av tårar när jag insåg hur mycket jag skulle sakna alla mina babylurvees!
Sen blev det ljust och vi råkade låsa inne alla våra saker i lokalen så vi fick vandra hem, sov en timme sedan vart vi tvungna att åka dit igen och städa.

Sen vart det bara att packa hela dagen, nej jag skoja. Packade mina 2 resväskor ca 3 timmar innan flyget skulle gå haha. Bästaste Sanne och Natalie tog sig upp mitt i natten och åkte med till knutpunkten och sa hejdå <3 finaa älskos!

Flyget gick bra, ingen dog osv, mellanlandade i New York. Flyget blev 2 timmar försenat. Men sen... på planet när jag vaknade till av att de sa vi snart var framme och jag tittade ut genom fönstret

det var helt magiskt! vilken energi staden och ljusen utstrålade, redan då blev jag kär!
































No comments:

Post a Comment