Sunday, July 8, 2012

RTS

Som svar på kommentar i inlägget nedan så Ja, jag har gått ur Rock the sexy. Jag fick göra ett svårt val som stod mellan RTS eller att följa min dröm som jag haft sedan jag var 14. Plus att jag inte hade klarat av att stanna i Sverige de 2 åren som de stod i kontraktet.





Jag har tyvärr väldigt lätt för att känna mig låst och då får jag panik och vill fly. Att känna att man inte kan göra vad man vill när man vill är en hemsk känsla för mig. Det är sorgligt att jag blev tvungen att göra detta valet för jag hade jättekul och jag älskar att sjunga! jag fick göra saker jag aldrig gjort förr, spelat in musikvideo, rappat i en låt haha osv osv. Men jag brinner för det jag ska göra nu i framtiden lite mer. Tackar mina managers för att de trodde på mig och min röst och tjejerna i gruppen för denna tid och önskar er lycka till!






2 comments:

  1. vad är det du ska göra nu då? vad är din dröm som du brinner för ? :)

    ReplyDelete