Monday, July 16, 2012

LIST OF UNNECESSARY THINGS WE DO

According to me.

  • Stanna på röd gubbe fast det inte kommer någon bil. -Waste of time!
  • Klaga på vädret...  -ingen orkar höra och det blir inte bättre av de.
  • Köpa egen registreringsplåt. -Lökigt!
  • Fylletrad. -dedär random nonsens snacket som man oftast får höra vid 5 tiden när man ska hem från klubben.. Ni vet exakt vilket jag menar!
  • Köpa en egen stjärna. -Man kan ju omöjligt veta vilken det är ens?
  • Oroa sig över saker. -Det gör bara saken värre.
  • Tvångstankar. -vissa av mina vänner gör det, det kan vara att det alltid måste vara jämna nummer överallt, på tv volymen, alltid 2 sugrör. sök hjälp innan du kommer med i outsiders hunnie ;)
  • Att vara skrockfull. -Hör till tvångstankar kan jag tycka.. att behöva stampa och blåsa på nycklar efter de har legat på ett bord osv. ONÖDIGT och tidskrävande!
  • Klottra fula taggar överallt och ingenstans. -Fult 
  • Att vara rädd för att göra bort sig och skämmas över saker. -Fear nothing!


2 comments:

  1. Jag kanske mår bättre av det hunnie! ;) (säääkert) om det nu är så jag kommer in i tv branschen så får jag väl ta den vägen huehue..

    ReplyDelete