Tuesday, July 10, 2012

GENESIS





Genesis vart riktigt roligt fast det ösregnade i lilla alvesta- but i dont mind att stampa runt i leran när proggen pumpas ur högtalarna. <3 Det var rätt många sköna dudes som fällde klockrena kommentarer haha, vet inte om man kanske måste vara där för att första denna men det lät verkligen jätte roligt

Det sitter en chihuahua i en cykelkorg inne vid scenen så kommenterar kelly ngt i stil med "hahaha han har med sig hunden in!"  Då svarar killen på göteborska
- Aa, nu e de hans tid å rejva!

alltså nej man måste vara där för att förstå :) Vi sov alla i bilen och jag vaknade vid 6 av att det regnade på mig, jag hade somnat med rutan nervevad.Blött i hela bilen. Då väckte jag alla de andra och vi var så törstiga att vi körde hem (var riktigt nära att slicka i mig regnet på rutorna..SÅ törstig vart jag!) , körde en omväg genom hela alvesta och runt igen, det tog en timme minst innan vi kom till en mack och fick dricka !
När vi inte längre var dödstörstiga fick vi megaångest att vi stack hem så tidigt, det varade ju en hel dag till!.
Aja skyller på vädret

No comments:

Post a Comment