Monday, June 18, 2012

STOCKHOLM

Summerburst var awesome, nej nu ljög jag. Det var en del besvikelser från min sida. Bland annat på Tiesto som jag trodde skulle spela sina egna låtar och inte Club Life igen. sen var jag alldeles trött och tråkig varje dag av någon anledning.
första natten vi kom dit sov vi inte i sannes lägenhet utan jag och D drog på annat håll, sjuk natt.
Hade sjukt kul på lördagen när Guetta spelade haha! sen blev jag och kelly utelåsta för att sannne hade dragit upp och däckat hårdare än hårdast. Vi skrek så hela östermalm vaknade , då kom en kille ner och öppnade så snällt. Tillslut kom vi in och somnade
När klockan ringde nästa morgon trodde jag verkligen att någon skämtade med mig. men nej .. sen tog vi flyget hem.
Tog inga bilder men vet att kelly och sanne gjorde! ska sno dem snart

No comments:

Post a Comment