Wednesday, June 13, 2012

SANNE WAKEUP CALL :)




Vad jag lärt mig änsålänge på den lilla bit vi åkt påväg mot hufudstaden (förutom att skogen är full av... Träd! Alla med uppenbara identitets problem! alla ska tvunget vara gröna! Varför kan inte ett enda träd gå emot mängden och vara typ lila?)
 är en brilliant karriärsplan för miss sanne, hon hade utan tvekan tjänat storkovan på att sälja väckarklockor med sin egen gälla röst som själva väckningen. Ljuger inte när jag säger att varje gång mina trötta ögon sluter sig för att kanske få iallafall en minuts sömn, DÅ skriker sanne till och man sitter i taket helt klarvaken med svidande ögon! Skulle rekomendera detta för de svårväckta, för det är inte någon mänsklig varelse som Inte skulle vakna av detta LÄTE(!?)Där fick jag ännu en snilleblixt att ”lätet” även ska användas för att försöka väcka människor i koma. CATHiiNG!$$
Btw, fick nyss en riktigt lugn känsla när jag kom att tänka på att sanne inte är min mamma. Varför hon skulle vara min mamma helt plötsligt vet jag inte men jag vet iallafall att jag aldrig i hela mitt liv skulle vilja ha den rösten som väcker mig varje morgon i halva mitt liv!  ..Nu känner jag mig plötsligt lite motsägelsefull att säga så samtidigt som jag ska sälja min ide om väckarklockan. Så vi glömmer det där sista och så ber jag alla intresserade lägga en intresseanmälan i mitt fack. Där finner ni även en enkät med frågor på hur du/ni ser på vårt företag. Vi vill ständigt utvecklas och ha nöjda kunder därför tar vi tacksamt emot era tankar och synpunkter!

Ha en bra helg alla Hen’s!

Ja, nu råkade jag spåra lite på slutet, bara för jag kunde. 



No comments:

Post a Comment