Wednesday, June 20, 2012

DONT PANIC FOR LOST KEYS.



...Och så är jag i full färd med det obligatoriska Panik-hets letandet efter nycklarna som händer exakt varje gång jag ska lämna hemmet, efter en minut av endast skrik och svärord inser jag att jag kanske borde använda ögonen som jag ju faktiskt har av en anledning. Två stycken tillockmed!

Då ser jag att nycklarna faktiskt ligger i skålen på bordet mitt framför näsan. På exakt samma ställe som de gjort alla andra gånger jag letat....

Känns lite som att folk kan känna igen sig i detta, har jag rätt? Nyklar har en retlig tendens att flytta på sig själva när som helst de behagar! Sneaky little bastards, arent they?!

De värsta var när jag kom från sthlm och bad erik kasta ner nycklar och jag hade tappat bort dem innan jag kommit upp till ytterdörren. Någon har nu hittat dem och de är påväg tillbaka
 snipp snapp slut.


No comments:

Post a Comment