Wednesday, June 13, 2012

BIZI BIZI BEE!

Då kör jag en last minute (bokstavligen talat) packning som vanligt. Slängde ner det första jag såg som låg på golvet, har ingen aning om vad..  Har förstått och accepterat att jag helt saknar förmågan att planera och göra saker i tid. Neej jag ska självklart tillföra lite extra spänning till vardagen och helst göra det några minuter innan jag måste gå, "kommer jag hinna med mitt flyg eller inte? SPÄNNANDE!" -.- "stressar lite till så kanske jag får en liten mysig stroke eller whiplash skador på vägen! Det skulle ju vara ännu mer spännande! :) "

fyfan! Man märker ju stenhårt att jag inte har alla köttbullar i felixpåsen! synd om mig.

Och föresten!! - Påminn mig att inte glömma mitt förstånd innan jag åker, will ya?! jag har en tendens att lämna det hemma i ett inbrottssäkert kassaskåp med en kod som jag har glömt bort..


No comments:

Post a Comment