Thursday, May 3, 2012

SOME WEBCAM MEMORIES






"jag käkar en paprika om dagen fasen"





Jag väntar på flygplatsen i ?? till Thai <3





I en svettig buss påväg till Phuket om jag inte minns fel. I min älskade Chill out tröja!





Hittade en homeboy i väntan på ännu en svettig bussresa. Var skitnära på att packa ner han i min väska fast han hade aldrig fått plats...





ser sliten ut redan innan utgång i Kuta på Bali. Åh fyfan vad bra kväll det blev. Hade jag fått återuppleva endast några kvällar i mitt liv så hade denna varit en av dem!
Missa inte Natalie i bakgrunden för allt i världen!





Tillbaka i Thailand i patong och denna kvällen var lika sjuk som alla de andra. Herrejöstanes säger jag bara!

                       ....................





Inte för att jag minns så himla mkt men...
hahaa
Happier than two birds with a large french fry at Mc donalds


1 comment:

  1. You are the perfect combinatio of sweet and sexy!

    ReplyDelete