Wednesday, April 18, 2012

BAD MORNING

Fyfan vad morgonen vände till de sämre efter jag blev väckt (!!!) av arbetsförnedringen och en kärring som skulle förklara något hon gjort hundra gånger innan. jag förstår inte ens varför dom kontaktar mig när jag klart och tydligt säger att jag inte vill ha något med dem att göra. Men nej då börjar hon mala på och precis när hon ska säga samma sak OM IGEN så avbryter jag och fyller i resten av meningen och sen säger jag, Ja jag vet du sa det nyss men jag vill inte det
Då ryter monstret "NU SKA DU HÅLLA KÄFTEN NÄR JAG PRATAR!!!"
Oh no she didn't?! klickade henne dirr. Vad fan tror vissa av de anställda där? alla gamla kärringar  är helt jävla galna! medans männen är mycket trevligare och inte senila, vilket gör att de inte säger samma mening 5 gånger på raken.
Nu är jag pissed... ska ner och klaga på hennes jävla attityd, så får dem fan inte prata till en!

No comments:

Post a Comment