Thursday, December 27, 2012

WHAT HAPPENED HERE ?


Wednesday, December 26, 2012

HAPPY HOLIDAYS!

Last Christmas in Thai <3


Ill be back soon! Have no time for this right now and now computadora! SOOoo hold on a little bit longer :)

Ha lite överseende! Jag kommer börja blogga snart igen men har ingen data just nu eller något, men snart!!

Monday, December 17, 2012

# IM JUST SAYIN'!





Isnt it funny that whenever it comes to people talking about smoking weed, they almost always start talking about that its natural and stuff..  They all turn into tree huggers all the sudden and act like they care about nature. All because of not wanting to sound like a drug addict or something. 

Its so funny to hear from someone who just threw some shit on the ground or drive really unfriendly cars

actually I dont really care haha! Im just sayin...





Saturday, December 15, 2012

SNEL FRÛKT!

HAHAH. My roomates are HIDING the toiletpaper for me cuz I forgot to buy new yesterday. CLUB MATURE :)
anyway..

 I skyped with Per the other day, for like 6 hours straight haha. Just sitting there, doing nothing so it felt like we actually were hanging out :)

Mina roomates har gömt toapappret för mig HAHAHA bara för jag glömde köpa det igår typ. SÅ JÄVLA MOGNA :) är riktigt förkyld och behöver snyta mig hela tiden! SNÄLLT

Sen skypade jag med per för några dagar i typ 6 timmar! så det kändes verkligen som att vi hängde på rikitgt haha för vi gjorde inte ett skit. bara satt å gastade som vi brukade :)


 

Tuesday, December 11, 2012

☾ ARTY ☾



Decided to finally get some painting done! This is my first painting of many

SUSHIBRATION @ KOI ★



Had a late b day dinner and like a hundred mojitos at Koi last night ツ

Monday, December 10, 2012

Sunday, December 9, 2012

IF YOURE A BIRD, IM A BIRD



Instead of going out tonight, we stayed in and watched The Notebook ha ha. Shit's crazy!!

Saturday, December 8, 2012

CAT BEHAVIOUR



Hola, tjaläget. I feel like a indoor cat sometimes when I stand in the window looking out, waiting. Yesterday our friend pussycatdolls from sweden came here from san diego. There was a lot of window staring for me there cuz he was like 4 hours late
Today were gonna drive around town and do stuff haha

Wednesday, December 5, 2012

GO GIRL ITS YOUR BIRTHDAY! OPEN WIDE I KNOW YOURE THIRSTY, SAY AAH SAY AAH!



So today is MY BIRTHDAY!! A packet from home arrived this morning, very convenient!
I think people should treat me extra nice today because thats what I do!
I love reading all the birthday wishes on facebook though, love you guys!

Anyway, ill celebrate it tonight at Beachers, Roosevelt-

I just saw that my hero Mickey Avalon also have a birthday today!! SAGS rule!

Love to yall!


Monday, December 3, 2012

ONE MORE REASON WHY I DISLIKE KIDS


Did I tell you what I did after the fight in all my rage?,
A chinese kid (about 14 years) came up to me and asked "Can I touch your ass?"
He was holding his phone up and filmed me at the same time

I kindly said -NO, stop filming me now.
But he didnt listen and came closer and asked again "Pleease Can i touch your ass??"
  Then I grabbed his fucking iphone and smashed it into the ground and said "Ooups!" then walked into the elevator while he ran away

HAHAHAHAHAH I cannot tell you how good that felt!

ITS ALL ABOUT APPEARANCE

I had the silliest fight with my male friend today, he basically said that he was hotter than me and I walked away and he came after me then he said again "well its jus the truth! Iam very hot."
then I said "actually, youre not that pretty."
He got so mad he threw his ice coffee in the ground and skated away screaming FUCK YOOOU!

then I received hundreds of texts from him explaining how great he looked and how stupid etc etc I was. the funniest text of em all was this one:

"I have made money and had top designers let me know
2500 dollars show. who are you to say that shit
I AM THAT PRETTY!
I just dont try so fucking hard"

We became friends again after some mean word throwing but isnt that the most stupid fight ever!? 
only in LA can u have someone kill you for calling them ugly

We should arrange catfights with girls, fighting to death over whos the prettiest 

Sunday, December 2, 2012

Saturday, December 1, 2012

HÅLL KÄFTEN


Omg det känns absolut inte som 1a december idag... Ikväll ska jag ut och jaga
Just nu ligger jag i sängen och glor på Kelly som står och näckar i handduk. jag får absolut inte glömma tvätten som ligger i tvättstugan för det finns zigenare som snor den! Hittils har de snott mina trosor, vår badrumsmatta, kellys handduk och säkert ngt annat som jag ej märkt haha

vidrigt alltså!  Kellys handduk lukar sadel och mögel sa hon nyss. 

I WAS NEVER REALLY INSANE. EXCEPT UPON OCCASIONS WHEN MY HEART WAS TOUCHED.

This is by far the weirdest ive ever looked

LAKERS

I saw my first Lakers game in downtown yesterday! I loved it :)





basket 



My friends new ride!










Thursday, November 29, 2012

CEDARS SINAI HOSPITAL

The other day I went to a screening of a movie called Behaving badly and it was seriously one of the worst movies Ive seen! horrible actors and actresses and just really messy story I didnt even pay attention haha.

Yesterday me and Andrew went to the hospital cuz I have got a kidney infection and it hurts like nothing else, I got antibiotics and stuff..

Now Im laying at home, im in way too much pain to be in school so Im just answering emails from people who wants to move in with us :) its soo much fun , were gonna have some kind of auditions here to make sure that we dont let the wrong people move in with us again. The other ones are going to move out before Xmas and im soo excited.

Dope robe and socks huh?





Monday, November 26, 2012

OLD SHADOWS INSIDE







Today I went hiking with Ash and after that me kelly johanne and Andrew went to the Hollywood sign to take some pics for Kellys photo project. Sällan?

Now im home and bored. Should study my lines for my acting scene on thursday

Sunday, November 25, 2012

I SEE YOU

Right now im writing down ideas for sketches that Im going to do! I have soo many brilliant plans! Heres some inspiration pics for you

Halo Hair for Baglencia

Love this hair!


feel free to sweep me off to here whenever!


Beautiful Moss <3